Bortrivna!?!?

Idag har jag spenderat eftermiddagen på stan med mina kära kompis Vickan, väldigt trevligt må jag säga. Jag handlade på Gina Tricot med mina presentkort och fyndade även en klänning på Lindex för endast 75 kr. Den var jättesnygg (bild) kommer senare.
 
Detta inlägg handlar egentligen om min ilska, för när jag kom hem och skulle visa vad jag hade köpt på Gina Tricot och tog upp den korta marinblå koftan såg jag att fyra knappar var bortklippta. Jag hade nämligen inte provat den marin blå utan en annan färg först, sen bytte jag utan att titta på den ordentligt. Min stora undran nu är vem som kommer ha glädje av fyra små marinblåa knappar? Och varför klipper man bort dem överhuvudtaget, finns det ingen moral?

Jag tror att det löser sig för min del, jag ringde till affären och de la undan en likadan till mig tills imorgon så då får jag åka och byta min. Jag kommer då att visa bilder på det jag köpte på Gina Tricot så att man får e helhet av det, plaggen hängde nämligen ihop till en outfit. Vill bara säga att sluta riva bort knappar!

image209

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0