Fantastiska

Här kommer presentbordet, jag bara ler för jag är så glad att jag har vänner som känner mig och vet vad jag tycker om. Säger ännu en gång att det är superfina saker!

image285

     

Shortsen jag har på mig på bilden köpte jag för det presentkort jag fick av Vickan på Gina Tricot. Jag kunde inte hålla mig så jag var nere på stan redani förmiddags, hade nämligen spanat in dessa shorts tidigare i veckan men då kände jag att jag ville och behövde spara min sista pengar innan lön. Så presentkortet kom väl till användning! Synd att du inte kunde följa med mig på Gina Tricot, Vickan ;)

Vickan var nämligen inte alls sugen på att följa med mig till den butiken eftersom jag alltid blir väldigt långdragen där. Kan befinna mig i provrummet i tre kvart och det känns som jag bara stått där i tio minuter.

Fick också fina blommor och en flaska vuxendricka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0