Kvällsöppet i city

Just hemkommen från stan där det var kvällsöppet. Många av butikerna hade erbjudande, bland annat nedsänkta varor och 20 % rabatt på valfri vara eller hela sortimentet. Jag köpte en present till Christoffer, min systers pojkvän, som fyller 20 år den 12 april. Så innehållet i paketet är hemligt! Sedan blev det ett par mörka stuprör för 99 kr och en blommig tunika som var nedsänkt med 30 %, båda är från Vero Moda. Är lite osäker på storleken på jeansen, det är något jag alltid vela med. Här kommer bilderna i alla fall. Nu blir det marängsvisch! 


image46

image47

Kommentarer
Postat av: flipp

Hej på dig emma!!
Kan ju inte säga att jag är jätte förvånad över att det blev lite kläder med när du ändå var inne i stan :) men det var riktigt snyggt!! Hoppas ni har det finfint på er dag! kram

2008-04-03 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0