Mina fina presenter

Detta var de fina presenter som jag fick igår när vi firade min födelsedag igår, jag fyller egentligen imorgon. De presenter jag fick av mor och far var mamma och jag i stan och köpte i lördags. Vi hade jättetrevligt i affärerna mamma och jag!

image202

Detta fina fick jag av Albin, Hugos lillebror.

image203

De röda pumpsen fick jag av mamma och pappa, de kommer från Ellos.

image204

Shortsen också från mamma och pappa, finns på Lindex.

image205

Svart baddräkt, Lindex, har jag tänkt testa nu i sommar. Den ger ett fint lyft vid bysten utan att se tantig ut, Kan jag verkligen rekommendera. Fått av mor och far.

image206 image207

Dessa bikinis kommer från Lindex, även dessa är från mamma och pappa. Min lilla mamma vet hur svårt jag har att hitta bikiniöverdel som passar eftersom jag har lite större byst så hon tyckte jag skulle passa på när de satt bra. Nu är jag verkligen utrustad för strandsommarn!

image208

Fint syskrin av min syster med pojkvän.

Jag fick även presentkort på Gina Tricot (min favoritaffär!) av svärföräldrarna, Hugos moster med familj och Oskar och Louise. Sammanlagt var det på 800kr, i eftermiddag blir det då shopping med Vickan i denna affär. Jippi...

Fick också pengar av mor och far till Kretaresan vi gör i sommar, Mamma och Pappa, Syrran och Christoffer, Hugo och jag. Min lilla mamma fyller nämligen 50 år, och det ska firas.

Nu ska jag göra mig redo för city. Håll i hatten när jag susar fram längs gågatan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0