Nytt

Har varit och shoppat lite idag, tanken var att jag skulle ner på stan och kolla ut en parfym eftersom mamma ska åka till Nice på tordag. Hon ska då köpa en till mig på flyget. Jag valde ut tre som jag tyckte doftade gott, överst på listan står Paris Hiltons "Can Can". Det var den som Hugo också tyckte mest om. Sen skulle jag köpa ett kort och en liten chokladbit till min gamle morfar som fyller år i morgon. Han och kungen, som han brukar säga :) Skulle även köpa två långärmade toppar, svart och vit, till min syster på Gina Tricot. Mitt första köp, till mig själv, var därinne. Eller rättare sagt byte, jag bytte nämligen en topp jag köpt tidigare, från rosa till grönrandig. Andra köpet var en sommarklänning på Lindex, endast 39 kr. Vilket kap, passar utmärkt till Kreta! Sedan köpte jag även ett par hängselshorts på Vero Moda, urläckra tycker jag!!

   

image369

Nu ska vi spela lite Yatzy, ett spel som vi spelade väldigt mycket förut men nu var det ett tag sen. Det blev liksom en väldig tävlan om vem som kunde slå högst poäng, alltså ingen tävlan mot motspelaren utan mot sin egen poäng. Vi fick då ta en paus från det, men nu på att igen ;) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka Grymt snygga shorts som du hade där :) Tröjan med, fin vårig färg. puss

2008-04-29 @ 23:26:29
URL: http://lillstrumpas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0