Utbudet på Gina Tricot

Hade tänkt springa in på Gina Tricot redan i fredags men det var smockat med folk så jag vände i dörren. Var där i söndags istället, betydligt stillsammare och det är min melodi när man ville titta i lugn och ro.


Randig längre tröja: schysst marin känsla med tanke på seglarmodet, endast 149kr.


Tubtop/tunika: finns i flera färger, härlig till sommaren med kortare vita tights. Om jag inte minns fel kostar den 199kr.


Rutig blus: den blå färgen är en av innefärgerna i vår och ger en fräsch känsla, endast 149kr.

          


Kommentarer
Postat av: Linda

Tjabba Emma!! nu ska jag banne mig kommentera, haha...snygg tubtopp där...får jag nog gå o kolla upp!! snygg sida sen förresten...Ha en bra dag! puss

2008-04-01 @ 14:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0