Min garderob



Såhär ser min garderob ut för tillfället. Rensade men det blev ju inte riktigt bra. Fast jag är lyckligt lottad som har en gå-in-garderob fast vi bor i studentlägenhet så känns den för liten. Människan är ju aldrig nöjd!


Borde kanske rensa igen, men jag märkte att jag har svårt att skiljas från plagg som är fina men som man tröttnat lite på. Översta hyllplanet är proppfullt med kläder jag inte vill slänga för "de kan ju vara bra att ha", typ på jobbet. Här fick mina plagg jag inte vill slänga ligga tills jag kanske kan tänka mig att skänka bort dem.


Jag tycker också att det är svårt att förvara stövlar på ett bra sätt. De tar stor plats och jag vill inte ha de liggandes i en låda för de blir lätt buckliga och fula då. Sen tar vinterjackor skrämmande stor plats och även resväskor liggandes på golvet. Ja ja...

  
                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0