Shoppat på Kreta del 2

Shoppingen fortsatte även i Platanias, där vi bodde, med en lilablommig klänning för 15 euro. Väldigt billigt tycker jag. Dock var det storlek XL i den vilket jag aldrig har hemma, men de grekiska storlekarna är betydligt mindre än hemma. Klänningen invigdes sista kvällen när det blev zorbadans och grekisk buffé nere vid stranden.


Jag köpte även denna gröna byxdress, plagget som är hett nu i sommar. Jag har haft svårt att hitta snygga byxdressar hemma och denna var klockren. Älskar färgen och den sitter ledigt och är i sval och skön bomull. Supersnygg!!

 


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Nice

2008-08-04 @ 08:05:53
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0