Storstädning och inflyttning av nya soffan



Nu har vi äntligen köpt en ny soffa, för de pengarna jag tjänat i sommar, och det behövdes. Kuddarna i den gamla var nersuttna och överdragen (överkast från Ikea) alldeles noppriga. Denna kommer från Mio och heter "Monza", dark grey. Riktigt snygg tycker jag! Vi fick dessutom rabatt, de var erbjudande på alla soffor nu fram till 1 september.

I och med köpet har vi storstädat i nästan hela lägenheten och bytt till de gardiner vi hade när vi först flyttade in samt de kuddarna. Det blir nytt fast ändå gammalt! Sedan har jag tagit fram mina änglar och hängt upp i vårt sovrumsfönster, det är änglar som jag själv designar själv. även tgit fram lite andra prydnader vi hade i skåp och lådor. Allt blev jättefint!






mina änglar och tidningsfövaring


silvriga detaljer




storebror och lillasyster




mina smårunda änglar

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är jättefint ! så duktig du är

2008-08-28 @ 22:16:39
URL: http://hannyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0