Byxdress

Jag har länge varit på jakt efter en snygg och praktisk byxdress, jumpsuit eller vad vi nu vill kalla det. Kärt barn har många namn :) Det har dock varit dåligt med dem här i Växjö. Kanske är det något mer som finns i storstäderna, vad vet jag.

  


Äntligen sprang jag på denna på Lindex, svart och enkel, precis som jag vill ha den. Har tittat på deras på internet men där tycker jag inte att den verkade charmerande för den kvinnliga formen men nu satt den på en av tjejerna i butiken och då såg jag att den var riktigt snygg, provade den och slog till. Supernöjd! Utnyttjade mitt presentkort med.

Kommer förmodligen att ta bort knytskärpet som följde med och använda något av ovanstående skärp istället. Ett gammalt från H&M och ett gammalt från Lindex som jag fick för en tjuga!


Jag har dock varit och bytt till en 36:a sedan kortet togs. De var slut när jag köpte min första gången så jag tog 34:an men var rädd att den skulle krympa på längden, så att den börjar skära in på ställen där det inte är så charmerande om jag säger så. Nu gör det inget om den krymper lite när man tvättar den, blir ju lätt så när det är bomull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0