Godmorgon säger han!



De är så fina våra nya grannar. Mamman är blyg men inte ungarna inte. Lite nyfiken på kameran kanske?

Nu har jag bara tre dagar kvar att jobba, sen blir det semster så det smäller om det. Börjas förmodligen med Eke-festen ute på landet på lördag. Hugos kusiner kommer därifrån så det blir festligheter på något sätt. Har aldrig varit på den årliga festen så det blir spännande. 
   Semestern fortsätter det hem till mina föräldrar på söndag eller måndag och därmed förberedelserna för Kreta-resan. Hoppas hinna träffa lite kompisar hemma i Nybro också innan vi åker till Kreta. Kanske en och annan Ölands-trp med, vi får se...

Idag har vi inget varmvatten, åskan har tydligen slagit ut varmvattenberedaren i fleraav husen här i området. Trist, jag får väl ta mig till simhallen och fräscha till mig :)

Ciao ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0