Jobba

Sitter nu på jobbet, är larm ikväll så det finns tid för lite dator. Regnat öser ute så jag behöver inte ha ångest för att jag jobbar. Var lite småblöt när jag kom fram men det mesta hade klarat sig tack vare "Lisebergsrocken". Jag antar att jag såg ut som röda faran när jag for genom stan ;)

Idag blev det även en promenad i skogen tillsammans med Hugo, skönt att njuta lite av den vackra natur vi faktiskt har runt omkring oss. Det regnade ju inte på förmiddagen så vi hade turen med oss. Efter det blev det god lax och nypotatis med gräddfil och gräslök. En av mina nya favoriträtter! Riktigt mysig förmiddag och då är det lätt att gå till jobbet.

Vi hade fortfarande inget varmvatten när jag åkte hemifrån så diskberget har växt. Hugo skulle värma vatten på spisen och diska nu i eftermiddag. Känns lite som gamla tider!

Nu åter till jobbet, ska brygga kaffe och sedan är det fika vid 16:00. Ciao so long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0