A night with the girls!

 Igår hade vi flickor avslutningsmiddag, alla utom jag åker tillbaka till sina hemorter utom jag. Det är jättetråkigt men de kommer ju hit lite över sommaren i alla fall. Vi slog på stort och körde trerätters för att fira skolans slut inför sommaren med. Filippa och Linda hade  med sig förrätt som bestod av en rostad macka med skinkröra och brieost samt lite ruccola som dekoration. Vidare var det jag som stod för huvudrätten, valde något så sommrigt som nypotatis, kycklingfilé och tzatziki. Hade också en fetaostsallad till. Nu vill man ju knappt äta vanlig potatis igen! Efterrätten hade Sofia knopat ihop, jordgubb- och blåbärspaj med egen plockade bär och till det vaniljglass.

Alltihop var supergott och tack för ett trevligt år med er! Till hösten är alla samlade på plats igen. Ha en trevlig sommar mina vänner!



        

Kommentarer
Postat av: filippa

Tack för en toppenkväll!! Vi ses i sommar! :) kramar

2008-06-04 @ 07:57:10
Postat av: Linda

Det var en uuunderbar afton igår!! Syns när jag dyker upp i sommar!! Puss

2008-06-04 @ 17:05:08
Postat av: Sofia

åå,, vilken kväll!! tack!!

2008-06-05 @ 22:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0