Filmtajm

Har precis sett "Notting Hill". En romantisk klassiker enligt mig. Hugo gillade den med (han hade aldrig sett den!!!) så det var ett riktigt bra val. Nu ska han strax se fotbollen och jag har ingen aning om vilka som spelar ;).



Igår var det också filmtajm, har varit lite småslö både igår och idag, så det har varit skönt med mys på eftermiddagen. Igår blev det ingen mindre än "Walk the Line", Reese Witherspoon är underbart söt. Jag skulle också velat leva på 50- och 60-talet med alla underbart vippiga kjolar och blommiga kläningar. Så härligt! Även denna film var bra enligt både Hugo och mig.



Imorgon blir det city för att förbereda inför midsommarfirandet vid Blekinges kust. Underbart att mysa i en stuga med härliga vänner. Mycket lekar och annat kul. Kanske lite bad med. Förhoppningsvis blir det Kina-buffé i centrum imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0