Tredje och sista drömmen av drömmar…



... är denna klänning/top från H&M Trend. Det var den lilla godingen som gömde sig i paket jag fick med posten igår. Betalade normalpris för den, så inget överpris på Tradera. Fick köpa den av en tjej som hade den utlagd på Tradera för 498 kr men hon fick inte ett enda bud (jag var med under dagarna den var utlagd o spanade på den). Sen gjorde jag en deal med henne, fick köpa den för det den kostade så slapp hon skicka tillbaka den till hm.com, där hon köpt den. Lilla jag blev superglad!

Jag bjuder på bilder på alla tre senare under dagen. Var även inne på H&M's hemsida nyss och ser där att den finns kvar i storlek 38 ifall någon är sugen. Tänker på dig kusin Hanna.


Kommentarer
Postat av: emelie

oscar de la renta, kostar drygt 6200 Euro..

Så jag drömmer jag drömmer mycket ska du veta..

såg den igår, men räknade ut först idag att det blir drygt 55 000....Kramar

2008-06-19 @ 10:23:17
URL: http://boulevardofdreams.blogg.se/
Postat av: Hanny

Snällt att tänka på mig Emma, men ska jag vara ärlig har jag ont om pengar eftersom jag inte har jobb. Så jag kan inte få min dröm i uppfyllelse. Men jag har en idé, jag kanske snor din=) haha kram

2008-06-23 @ 23:13:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0