Underbar dag med HUGO <3

Idag har vi varit i city och fixat lite saker inför midsommarfirandet och köpt ett paket till min pappa som fyller år på lördag. Vi åker till dem i början på nästa vecka. Förhoppningsvis blir det lite Öland och en massa avkoppling. Inhandlade ett par skor, har avbrutit mitt köpstopp och ser det mer som bättre att minska på inköpen istället för att förbjuda dem. Då blir det lätt att man bryter det bara för att man inte får, motsatt effekt i så fall. Det var en liten parentes, de rosa skorna köpte jag för pengar jag fick när jag reklamerade en bh som blivit alldeles bucklig efter första tvätten. Det var inte alls smickrande under en tightare top. Bjuder på en bild på skorna senare!

Efter inhandlingen av nödvändigheterna inför helgen ;) så blev det kinabuffé, som planerat. Mycket trevligt! Hugo och jag satt vid det bordet vi satt vid första gången vi åt ute tillsammans för ca ett och ett halvt år sedan. Mycket trevliga minnen... :)

Efter att vi var dyngsura av regnet bestämde vi oss för att stanna inne och se film, även idag. Denna gång blev det "Nyckeln till frihet", en film jag verkligen kan rekommendera!

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0