Hejsan!


Välkommen till min nya blogg. Ska se om jag lyckas kämpa mot min tidigare fiende TEKNIKEN och printa ner lite text och även bilder. Jag kommer skriva mestadels om mode och annat kul som förgyller vardagen. För eventuella läsare som inte känner mig så pluggar jag till förskolelärare i Växjö, där jag bor tillsammans med min pojkvän Hugo. Jag simmar för att få träning och avkoppling. Älskar att strosa i affärer, därav kommer jag skriva om mode och vad jag tycker är snyggt.

Andra bloggar som jag läser är Style by Kling, Sofi Fahrmans snapshots och Englas showroom. Kollar även in min systers blogg (lillstrumpas) och mina kusiners bloggar (rudin och hannyyy).

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0