Body

Jag har tidigare under säsong testat Gina Tricots body som finns i olika färger, både enfärgade och randiga, men då har jag inte tyckt att de verkade så bra. Sen tänkte jag att jag skulle känna mig lite smått dum när jag står och knäpper knapparna i grenet, precis som man gör på små barn när man har bytt blöja. Förra veckan gjorde jag åter ett försökt för jag tycker att de randiga är så underbart fina när ränderna är så smala. Snyggt när du vill ha nerstoppat i jeans, shorts eller kjol. Och praktiskt dessutom, de åker inte upp utan håller sig på plats. Slätt och fint! Därmed måste jag säga att jag har ändrat uppfattning, de är både praktiska ocn snygga (älskar urringningen i ryggen). Sen syns ju inte knapparna i grenet för dem du möter på stan ;)

129 kr på Gina Tricot, riktigt kap!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0