Helgens shopping

image502  image503  image504

I söndags bar det av till Samarkand för lite shopping med min lilla mamma. Först på Lindex där jag hittade de beiga chinosbyxorna, häftig modell tycker jag. Lyckades även få med mig en bh som passar till tubtoppar och tubklänningar. Jag har rätt många sådana men endast en bh.

Sedan fortsatte vi på KappAhl där mamma köpte ett par jeanspiratbyxor. Ljus denim var det, snygga tycker jag. Avslutningsvis slutade det på H&M där det blev några linnen för min del och även ett armband med träpärlor. Passar bra till looken med bruna, jordnära toner.

Jag har satt ihop några fräscha outfits här ovan. Har letat länge efter några överdelar som matchar till min turkosgröna shorts. Ville ha något annat än vitt och svart och jag tycker ovan det turkosgröna linnet som är tonat i olika färger och ävend et bruna passar till.

   

Ser ut att bli underbart väder idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0