Långklänning

Just hemkommen från en shoppingtur på Samarkand, det vill säga Lindex och H&M. Provade mest, bland annat en långklänning i brunt afrikanskt mönster som jag gillade. Jag la undan den tills på fredag när pengarna kommer. Tog dock ingen bild på den. Den är riktigt lång och för mig som är kort måste man nästan lägga upp den. Jag tänker dock vänta med det tills jag tvättat den ifall den krymper.

Jag kan däremot bjuda på en bild på tyget till en kortare klänning som jag fyndade. En av de otroligt hypade från H&M. Dock inte den korta blommiga tubklänningen utan denna med det etniska mönstret från H&M, finns även i på bikini vilket Elin Kling tipsade om förra veckan. Det kommer en bild på hela klänningen inom kort!

Fyndade även en BH för 62:50 kronor! Rena kapet! Nu blir det duschen och sedan lite glass framför tv:n! Yummie yummie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0