Min Hoya står i blom!

Först var det en knopp och en liten knopp bredvid:




Sen slog den stora knoppen ut, helt underbar blomma tycker jag. Ser ut som att den är gjord av porslin.



Dagen
Helt underbar dag idag med, solen skiner och det är fortfarande tidigt. Först hade jag tänkt ta mig en tur till simhallen som öppnar kl. 8 och sen blir bild-seminarie mellan kl. 9 och 12. Därefter är det helg :) !! Sitter nog ute och solar hela eftermiddagen, min rygg är inte alls bränd idag och ont gör det inte heller, det har gått över till en fin ljusbrun ton och linjen är inte alls så skarp. Men jag ska sola försiktigt!

Dyker säkerligen upp en dagens outfit senare idag, blir nog shorts tror jag! Det har ju blivit en favorit att variera klänningen med nu till sommaren. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0