Today

Idag har varit en väldigt trevlig dag tillsammans med mamma och pappa och självklart Hugo med :). Först åkte vi till Samarkand där det blev en snabb korv innan jag och mamma skulle shoppa på vårt håll och pappa och Hugo på sitt.

Mamma och jag började med Lindex där jag hittade ett par snygga chinos i lite annorlunda modell än de alla andra har, helt underbara tycker jag (bilder kommer upp senare)! Jag hittade också en ny bh som man kan ta bort banden på för tubtoppar och tubklänningar. Detta är något som jag bruka ha svårt att hitta eftersom jag har stor kupstorlek och liten storlek runt om, den kombinationen är lite klurig. Det blev i alla fall en vit slät sådan, även den på Lindex. Detta fick jag av mamma, hon bruka ge mig något när hon kommer till Växjö och vi handlar tillsammans. Då blir jag glad!!!

Vidare var det KappAhl som stod på listan över affärer, mammas val. Hon köpte där ett par korta ljusa jeans.

Sist tog vi en sväng inne på H&M. Där föll mina blickar på två linnan och ett armband. Första linnet är randigt i bruna toner, perfekt till byxorna och den afrikanska stilen med armbandet av träpärlor förstås. Det andra linnet är perfekt till mina smaragdgröna shorts från Gina Tricot. Jag har länge letat efter ett snyggt linne med tunna band som passar till dem men det har inte varit det lättaste. Även det är smaragdgrönt och sedan ser det ut som att det är doppat i vatten för det går från en ton till en annan.

Ikväll har jag gått igenom min underklädeslåda och provat massa gamla bh:ar. Hittade några riktiga godbitar som har varit för små innan (jag har gått ner lite i vikt tror jag, men ingen aning om hur mycket för jag väger mig aldrig). De jag hittade var av push-up modell allihopa och det har jag inga som känns bra så det var gamla fynd. En var ljust mintgrön med spets, superfin (kommer kanske upp bilder sen!).

Långt inlägg utan bilder, inte min favorit, men har inte hunnit foto något av det jag köpt. Men det kommer till veckan. Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0